התשובה הקצרה היא: לכולם!
אנחנו משתמשים ברשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק / אינסטגרם וברשתות עסקיות כמו לינקדאין בתור פלטפורמה פרסומית ואפילו בוואטסאפ הפרטי למטרות עסקיות.
תמונת הפרופיל בה אני משתמש יוצרת חלק ניכר מהרושם הראשוני אל מול שותפים עסקיים פוטנציאלים.
לתמונות שאנו מפרסמים יש השפעה רבה על האופן שבו אנחנו נתפסים על ידי הסביבה.
בתקופה בה הכל מסונכרן בקלות, הטלפון, האימייל, הפייסבוק וקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות, קל לשכוח שאת תמונת הפרופיל והסטאטוסים שאני מפרסם חשופים גם ללקוחות, חברים לעבודה ועוד, אז נכון שזה נחמד לשים תמונה של הכלב שלי תופס פריזבי בוואטסאפ, אבל את אותה תמונה יראה גם הלקוח החדש כשתתקשר לסגור הצעת מחיר.