חשיבות תמונת הפרופיל בלינקדאין
תמונת פרופיל ללינקדאין
פרופיל ללא תמונה ללינקדאין זה כמו " להיכנס לחדר מלא לקוחות עם שק על הראש"- ציטוט מדבריו של דניאל אלפון- מומחה ומדריך לינקדאין, כותב הספר:
How to build a linkedin profile for Business success: An Ultimate guide
התפישה בלינקדאין היא מאד מקצועית, רצינית ומסורתית.
תמונת הפרופיל עושה את הרושם הראשוני, למשתמש בלינקדאין עם תמונה יהיו פי 24 הקלקות על הפרופיל מאשר לפרופיל ללא תמונה, כך שנרצה לבחור בתמונה שתיצג את המשתמש בצורה מהימנה.
תמונה טובה תעמוד בפרמטרים הבאים:
1.הפנים יתפסו כ80% מהתמונה
2.התמונה תהיה מוארת ומחמיאה למצולם
3. הרקע יהיה ניטרלי
4. הלבוש יהיה ייצוגי על מנת שישדר רצינות ומקצועיות
5.אנשים יוכלו לזהות את המצולם בקלות.
6. הבעת פנים נעימה ונגישה, אתם יודעים.. חיוך 🙂
לינקדאין מקבלת מקום בולט בחיפוש בגוגל.
ממה כדאי להימנע:
1 פרופיל ללא תמונה , פרופיל כזה מתפרש כלא פעיל
2 לבוש שאיננו ייצוגי, אינו משדר ביזנס
3 שימוש בלוגו כתמונת פרופיל, לאנשים חשוב לראות פנים ולהתרשם.
4 תמונה של ילדים או תחביב לא משדרת מקצועיות,(מתאים לפייסבוק)
5 תמונה מחופשה או מאירוע, כנ"ל
לאור חשיבות פרופיל הLinkedIn, רצוי שתמונות הפרופיל יתאימו למסר שאנו רוצים להעביר, במיוחד לקראת אירועים חשובים לחברה או לסטארטאפ, כמו:
– גיוס כסף
– השקת מוצר
– אקזיט
– מכירת החברה, מיזוג
– כנס משמעותי או ראיון של מנהלים בחברה
– כדי לתאם תמונות חברה,
תמונת סטודיו הן התמונות המומלצות לרשת לינקדאין על רקע לבן או אפור.
עם תאורה מחמיאה שמותאמת באופן אישי, ששפת הגוף משדרת ביטחון וההבעה משדרת נעימות נגישות – את המסר שלנו.